Caca Hanımlar kızım 2 yaş 2 aylık iki hafta once kabız oldu yeni yeni atlattık ama o sürede başlayan geğirme devam ediyor Bi sağlık problemi mi bu tekrar Dr a gitmeli miyiz? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏
Raarican Caca bebwğinin kabızlığı geçmemiş bence yani bağırsak boşaltmamış. Midede ki gazı bagırsak yoluyla atamadı için bizimde oldu dr ultrason la baktı bağırsak dolu lamal verdi ben küçük diye kızzım fitil aldım iki güne geçti
Elf58 Caca yani reflü veya safra kesesi sorunlarında daha çok oluyor ama o daha bebek olduğu için miğdesiyle ilgilidir reflü olabilir
Caca 77Ozge77 çocuk doktoru mu teşhisi koydu ben hangi Dr a iyi dedilerse gittim doğru düzgün teşhis yok ve hala devam ediyor
Cigdemino Caca çocuğunuzun durumu nasıl su an geçti mi acaba? Biz de bu aralar yaşamaya başladık özellikle gece yatınca uyanıp ağlıyor geğiriyor kusacak gibi oluyor