Medicana da Doğum yapmadım ama bebeğimi götürüyorum rutin kontorlllwr için çok memnunum. Ayrıca zatürre geçirdiğimiz için 1 hafta bebeğimle kaldık memnunduk. Doğumu SADA da yaptım çok memnun değilim hastane konforu açısından ama doktorum özlem Özbilenden memnun kaldım