kullanici190 geçen ay ağırlık kaldırdım diye bana da oldu. Öyle bir acıdı ki kıpırdayamadım kesildim döndüm resmen o an. Akşam da karnım buz gibiydi yine sızlıyordu. Annem sıcak su torbası istedi babam getirdi koydum karnıma , allahım koydum ya ısınmaya başlayınca karnım sanki o an kesilmiş gibi nasıl yandı nasıl anlatamam dondum kaldım yine. 11 ay oldu ben doğum yapalı da. Eğer benim gibi mecburen ağırlık kaldırıyorsan ondan da oluyor canım dikkat etmek lazım. Ben bebeğim ile yalnız yaşıyorum çöp evdeki eşyalar derken mecburen kaldırıyorum 🥺 sen eşine yaptır