Alfabeta Ya kahvaltı yemiyor yumurta yemiyor omlet yapı koyuyrum önüne yada pankek vıcık vıcık yapıp atıyor yerlere napıcam ben. Sizin bebekler nasıl
Ohaezgi Alfabeta bizimkide 11 aylık yiyor şuan hasta o yüzden iştahsız ama genelde boğazı iyidir maşallah. Kahvaltıda yumurta, zeytin tahin pekmez 1 tane mandalina yani tümü değil, peynir pankek bunları yiyor. Ama hep çeşitlendiriyorum onlarıda yiyor
Alfabeta Med yanii normal di mii emziriyorum hala sonucta ona güvenerekten rahatım biraz ama milletin cocugunu görüyorum pankekleri yutuyor resmen benimkinde kahvaltı adeti yok hiç yemekleri yine az az yiyor çok şükür
Med Alfabeta normal normal benimkide yemiyordu emzirdigim için rahattım şimdi önüne koyuyorum isterse yiyor,o aylarda pankekin yüzüne bakmıyordu şimdi yiyor.
Turunckafam Geç kalkio kahvalti yumurtayi ya labne ile karistirip omlet yada haşlama yapıp labne ile veriyorum zorlada olsa sarısını bitirtiyorum 🤷🏻♀️bebe biskuvi pekmez oan ne meyve varsa karıştırıp Onuda vermeye çalışıyorum sebeklik yapıp bisilerle oyalayip🙄 öğlen öğünü yok mama icio aralarda . Akşam çorba yada yemek yapıyorum özenip bazen yer bazen yok dislerden sanıyorum ki 🥴 11 aylık bebeklerin ortak sorunu bence aç yaşamak sadace mama 🥺