Tbaltn ben şuan annemlerdeyim bir haftalığına ama kendi evimiz gece 25 derece. Kızım sıcaklıyor serinlik istiyor diye altında yünlü polar gibi şey değil değil de penye pamuklu çarşaf var , serdim yani. Üstüne de tek kişilik büyük battaniye örtüyorum tek kat çünkü kendi battaniyesini hemen açıyor. Sıcaklarında ayaklarını dışarı çıkarıyor karnı kapalı oluyor hala üşümüyor. Üstüne çıtçıtlı atlet, penye kazak , altına da penye pijama giydiriyorum. 11 aylık bebeğim 🤗🙏🏻