Benimkinin de doğduğundan beri uykusu çok zor. Çok zor dalıyor ve uykusu çok hafif, her çıta uyanıyor. Neyse, şu an 9 aylık son bir aydır bay bay night diye bir damla kullanıyorum doktorumun onayıyla. Siz de deneyebilirsiniz. Doğru damla miktarını 5 damladan başlayarak yükselterek buldum.