Sidefer kullanıyoruz 9 aylık ilk kullandığımızda 6 aylıktı ishal yaptı ara verdik deperleri iyi olduğu için Dr tekrar başlattı şimdide düzenli kullanımda kabızlık yaptı kestim 2 gün olucak kendiliğinden bu durum düzelir mi ilacın etkisi geçince armut zeytinyağı verdim masaj duş yapıldı puff 😑