Busedoruk1222 yeni geçirdim sayılır. Hiç bekleyip çekmeyin benim haftasonuna denk geldi bi kaç gün sirke felan denedim ama boşuna bence. Doktora gittim hap fitil ve 2 tane krem verdi. Hap 2 adetti. Birini bi gün diğerini bi hafta sonra içtim. Fitil 4 taneydi ikisini kullandım adet olduğum için ikisini kullanamadım. Krem de az sürdüm ama o hap ve iki fitil bitirdi. Emziren anneyim travazol kullanılmıyormus emzirirken. Ona göre ilaç veriyor doktor