Seymaarda35 13 aylik olmak üzereyken basladim uyku egitimine uyku arkadasi vermeyi cok denedim fakat benm bebegm uyku arkadası degilde oyun arkadasi olarak gördü saatlerce evire çevire oynadı yere atti agladı vermemı istedi, uykudan daha da uzaklasiyordu uyku arkadasıyla 😁 birdahada hiç vermedim sadece yataginda yastıgi var onunla oynayarak uyumaya calisiyor