Nehir07 Meraba kızlar 6 aylık bebegim 2haftadır hasta çok şükür ateşi yok burun akıntısı geçti ama hırlaması devam ediyor antibiyotikle geçmedi yine doktora gideceğim ne yapabilirim başka tavsiyeniz nedir
birfincantuzruhu Nehir07 soğuk buhar çok iyi geliyor buhar makinasıyla. Malum kış kalorifer vs de çok kurutuyor.
denizkizi_ Nehir07 geçmiş olsun 🙏🏻 Buhar makinası çok iyi geliyor mutlaka evlerde bulunması gereken bir cihaz doktorumuz bize söylemişti bizde almıştık sizde gittiğinizde bir sorun isterseniz
Tecrubelianne Nehir07 birde gogsunue kantoron yagi sur siritinada zeytinyagini isitip icine karabiber koy ve sicak havlu yine
denizkizi_ Nehir07 zeytinyağı sarımsak kürü yap ayak tabanına sür canım ben onun da faydasını gördüm , öksürük ateş yoksa hırıltısıda zamanla geçecektir inşallah
Tecrubelianne denizkizi_ onu ben yapmistim hi bi faydasini gormedim yaa sebebi ne acaba sorun sarimsaktamiydi yagdamiydi😀
denizkizi_ Tecrubelianne ya faydasını görmeyen olabiliyor ha bende öyle aşırı derece de bir faydasını gördüm diyemem ama birazcık rahatlatıyor gibi 😀