6 aylık olmak üzereyiz aldığım takımlar genelde 3-6 aydı artık küçük gelmeye başladılar özellikle de tulumlarda bacakları açılıyor kısa kalıyorlar mecbur yeni aldım tabi indirim kovaladım Kasım indirimlerini değerlendirdim ek gıda döneminde çok üst baş batıyor deniyor sizce bu kadar yeterli mi ya
Evde giyebilsin diye 9 takım
Gezmelik 3 takım
Şimdiden olan kıyafetleri de olduğu yere kadar olur artık birde güzel havalarda giyebilsin diye orta kalınlıkta şişme yelek aldım