Merhaba kızlar 3 aylık bebeğim var. 2. ayına kadar hem emzirip hem mama veriyordum sütüm yetmiyordu. Ama yaklaşık 1 aydık bebeğim beni emmiyor biberona çok alıştı emmek istemiyor. Var mı bana yardım edebilecek kimse veya aynı şeyi yaşayıpta tekrar emmeye döndürebilen? Ne olur yardım edin çok üzülüyorum bu duruma😢😢😢