Melake 40 çıkınca kadın doğuma gittim normal hayatına devam edebilirsiniz deyince gittim hemen ağdaya hafif bi ağrı oluyor ama korkulacak gibi değil ben korkudan başım falan döndü elim falan terledi 4 ay oldu her gidişim de ağrı biraz daha azalıyor ve ben hâla korkuyorum 😂