Meryemgungor merhaba canım çok çok geçmiş olsun. Bizim sorun pev değildi ama morarma falan yazdığın için yazmak istedim. Oğlumda kalça çıkıklığı vardı ve yaklaşık 5.5 ay bandaj kullandık. Bandajın bant yerlerinin arası hep ödem olup şişmişti ve Allah esirgesin sanki kangren olmuş gibi dizden aşağısı mordu, kucağıma aldığımda bacakları aşağı sallandığında yani mosmor oluyordu. Bandajın patiklerinin içinde bütün tırnakları kırılıyordu. Ayaklarına, o şiş bacaklarına her baktığımda ağlardım, kahroluyordum bacaklarını mosmor görünce. Ama geçiyor 🙏🏻 ödemi geçtiğinde bacakları yarı yarıya inceldi oğlumun 🤭 meğerse hep şişlikmiş🥺 morarma sorunu da geçti şükürler olsun. En önemlisi tedavisini tamamlaması, tüm zor günler geçiyor. Şimdi oğluma bakınca sanki o günleri yaşayan biz değilmişiz gibi hissediyorum o kadsr uzakta kaldı ki bizim için 💕