Ekinkose Kizlar kac gündür canim mayonez istiyo kaşik kaşik yiyorum suanki bebegimdede böyleydim ayni. Spiralim var adet olmayi bekledim iki hafta önce leke geldi ama geciktimde çok bi garip hallerdeyim sizdede böyle oldumu
Tosbik_berram Ekinkose aayy bende de aynı sorun 13 gün geciktim ve spiralleyim 7 aydır 1 hafta önce hafif kan geldi daha da tik yok, dün test yaptım negatif çıktı acaba bende olurmuyummm
Ekinkose Tosbik_berram Ben bu spiral işini çözemedim gercekten bedenimin ayarlayiyla oynadi yani olursunuz ama döngülerimiİ olma sıkligimizi ve durumunu her seyi her ay degistiriyo
Tosbik_berram Aynen ya baya değişti dengeler, ama tek çarede o 🤦♀️ negatif çıktım sizin ne kadar geçilmişti ne zaman oldunuz?
Yonca20 Tosbik_berram canım ben de ilk kez 6 gün gecikti ödüm koptu ama oldum sonunda. Sende olacaksın hiç korkma spral koruyor