Kızlar merhaba utanarak yazıyorum cünkü sorcak baska kimsem yok. Ben dus aldıktan sonra ilk idrar yapana kadar hic koku olmuyor. Ama idrarımı yapıyorum güzelce taharret alıyorum kuruluyorumm yine koku yok. Ama ikinci wc gidişimde tekrar aynı işlemi uyguluyorum koku oluyor. Neden ama kendimi bildim bileli böyle. Doktora da gittim enfeksiyon da yok. Benmi yanlıs yapıyorum anlamadım. Heleki üc dört wcye girişimden sonra (yıkayıp kuruladıgım halde) iç çamaşırım aşırııııı kötü kokuyor. Sizce neden olabilir? :( günde belki 10 defa iç çamaşırı değiştiriyorum bu yüzden. İmreniyorum biyere yatılı misafirlige gidenlere iki gün aynı üstle duruyorlar