Reel kizim cok rahatsızlık gecirdi surekli kan alıyorlardı elinin üstünden alıyorlar. benimde tavsiyem bebek hemşiresi olmasına özen gösterin mesela acilde kan almak istiyorlardı qrtik öğrenmiştim gunduz saatleriyle cocuk polikilnigin kan almasına.gidip oradaki bebek hemsirelerine aldiriyordum. sonuçta onların eli bebeğe daha yatkın daha alışkanlar. onun disjnda damar bulamaz tekrar acarlarsada paniklemeyin o hemsirelerde. ok yoruluyor ve bebek ağladıkça stres yapıyorlar olabilecek bir durum. iğneyi bağıtirken aciyor genelde snrasindw ucundan damlatiyorlar