Kızımı yeni yeni anneme emanet edip bir yerlere gidiyorum genellikle işim oluyor ben annemlerde yen şımarıklık diz boyu neşesi falan cok iyi ama ben gidince köşesine çekilip televizyon izliyor yada oyun oynuyormuş yani anne mi babamı hiç üzmüyormus ve annem nerde deyince dedesi hastaneye gittin deyince anlayışla karsılıyormus kapıyı çalıp eve girincede cığlık cıglıga canım annem seviyorum seni deyip belli bir zamn kucagımdan inmiyor sizinkilerde böylemi özgüven eksikliği yada güvenli mi baglanamadık aklım hep onda kalıyor ne yapmalıyım sorun etmelimiyim