sariKizim_akKizim 3 hafta içerisinde tüketiniz yazıyor ama bu süreci geçiren var mı mama bitmedi henüz 3 haftayı geçti bozulmada göremiyorum atsam mı kararsız kaldım
Rabiaa12 sariKizim_akKizim hava almadıysa kapalı bisey içinde sorun olmaz zaten bozuk olsa anlarsınız
9999 sariKizim_akKizim Açıldığı anda hava ile temas ediyor söz konusu biz büyükler olsak okey bi derece ama söz konusu minikler ve sindirim sistemleri Bile henüz gelişmemişken riske atmayın Allah korusun tabii ama zehirlemese bile midesini kötü yapabilir
Rabiaa12 sariKizim_akKizim mama tane tane olmuyor yapışık bi hal alıyor elinizde kalan açık mama fazlaysa riske atmayın yine 1 haftada tüketilecek gibiyse gözlemleyin bozulma varmı yokmu
sariKizim_akKizim 9999 evet doğru söylüyorsunuz da neye göre 3-4 hafta süre veriyorlar merak ediyorum
9999 sariKizim_akKizim Yani bunu bilemiyorum eczacı değilim fakat formül mama içerisinde bir çok protein barındırıyor belli bir süre sonunda bayatlıyor yapıları değişiyor muhtemelen. Ve bunu araştırırsanız bu sebepten zehirlenen bebekler var Google bakın. İshal ateş vs belirtiler oluyor . Biliyorum mamalar pahalı fakat bebisinizin sağlığı söz konusu kullanmayın derim .