Şuan bebeğim 8 aylık doğduğunda bikaç mama denedik aptamilden iyi sonuç aldık sonunda. Ama mamalar aşırı pahalı aylık 500₺ gibi para gidiyor. Ek gıday da geçtik o yüzden bu mamayı denemek istiyorum kullanan var mı memnun olan iyi araştıran nedense pahalıysa iyi ucuZsa kötü diye yargılıyoruz pahalı olandan da şikayet ediyoruz. Kafam karıştı 😣😣