[silindi] kızımın Kelime dağarcığı çoktu kelimeleri de hep düzgün çıkarır kısa kısa baba ise gitti anne gel bana git vs gibi cümleleri var.kizim 23 aylık bu arada.En başından beri çok kitap okuruz ama yaklaşık 2 haftadır TV telefonu vs hayatımızdan çıkarttık hiç açmıyoruz.bizde izlemiyoruz yemek yerken bakardı zaten sadece çok izletmezdk ben burda hep okurdum ama cidden TV izlemeyeli kızım şakır şakır konuşmaya başladı bana daha dün anne saçını aç sedi açtım ayyy çok tatlı diye beni geldi sevdi ben şok 🤣sabah gelir anne uyan sabah oldu acıktım der mesela.Her çocuk farklı tabiki