lgsya evet bilinçlendikçe bıraktırmak cok daha zor inatlaşıyorlar bir an önce bıraktırırsanız hem bebek için hem sizin için cok daha iyi olacak yemesi daha iyi olcak gece emmek için kalkmayacak inanın çekilir gibi degil yani cok zor gece krizleri tutuyormuş o yüzden gece emmesini bıraktırmak daha zor ama onların iyiliği için yapmak zorundayız cünkü sütümüz eskisi kadar vitaminli, doyurucu, kaliteli degil malesef ek gıdaya daha ağırlık vermemiz gerekiyor ama ek gıda reddi yaşıyoruz dolayısıyla kararlı olup bir anda bıraktırmak gerekiyor hergün bebişlerin aleyhine işliyor saglıklı gelişemiyorlar bu sefer malesef.