ipek_61 canim ben kullaniyorum ilk zamanlar ben cok faydasini gordum kizim durmazdi onceden uyuturdum birakirdim hop 10 dk sonra ayakta ocaga yemegini koyardim bir iki kere yaktim baktim olmuyo aldim 3 4 ay rahat kullandim ondan sonra tenceye gectm artik kizimda buyudu salliyodum kucuk bir tencerede yapiyorm suanda kullanmiuorum