Tuba-21 Boncuk21 ucun büyük ya da ufak olmasıyla almamasının alakası var mı ki? Büyük olunca mı almıyo yani
Boncuk21 Tuba-21 evet diğer meme ucuna göre çok büyük . Diğeri normal büyüklükte onu kabul ediyor . Aklıma başka biley gelmedi 🤷♀️