nazlieylul 1 kez dogum yapt benim icimde bu sorunun cevabi cok onemliydi ve cok arastirdim cok sordum olanlara. Oncelikle ben spinal oldum. (Genel anezteziyle olanlara sordugumda cok zor ayildim cok agrim oldu bebegimi hemen alamadim gibi gibi seyler söylediler)
ama kendi tecrubemi soylemem gerekirse hicbir yerim agrimadi. Hep burdan okuyup korkmustum yanima nescafeler bitter cikolatalar almistim basim hic agrimadi belim hic agrimadi. Ameliyathanede hersey yolundaydi ve bebegimi gordum o saniye(harika bir an ve duygu) ve yurumekye hic zorlanmadim tuvalete hemen ciktim yani kisaca ben 10 kere dogursam hepsini spinal isterim. Tabi bu iyi bir dogum hikayesi 🥰