Akdgnguler Bebegımın dunden bugune yüzünde ve kafasında kızamıga benzer şekilde seyler belirtti 3 gündür ateslı hastalık gecırdı şimdi ise bunlar ortaya çıktı sizce kızamık olabilir mi
Pelopel Akdgnguler Ateşten sonra döküntü olabiliyor bu şekilde. Kızamık olup olmadığını tabiki doktor söyler.
Pelopel Akdgnguler işte döküntü dediğim o kabarcıklar kırmızı kırmızı değil mi? Benek benek nokta nokta gibi. Doktora görünün bence yarın. Alerji de çıkabilir.
Akdgnguler Nurtalib 3 kere verdim zaten ondan sonra bıraktım umarım alerjidir cünkü kızamık olmasından korkuyorum
Nurtalib Akdgnguler ayni şeyi yasadim canm yüznden baslsdi kizamik zannetitm ayaklarina kadsr yayildi her tarafinda vardi yani 3 gün sonunda gecti ama icin rahat etmezse götür isstersen benim ki baya kötüydü yani