Hnde bizimki de genelde baba diyor tam bir baba aşığı işten beraber geliyoruz babasının kucağına gidiyor benim yüzüme bakmıyor 🤦♀️ Kahvaltı öğlen yemeği akşam yemeği veriyorum genelde bazen güzel yiyor bazen bir kaç kaşık ama beni emdiği için çok dert etmiyorum meyve ve yoğurt yiyor hergün mutlaka emeklemeyi 7. Ayda başardı şimdi bir yerlere tutunup ayağa kalkıyor sürekli tutabilene aşk olsun çok hareketli bir bebek