Dygtlh Ya böyle tarif atar mısınız yarın yapmam lazım bide içine creme ole bulamadim nasıl yapsam iç kremasini nasıl yapiyorusnuz
mummy Dygtlh ben de ilk kez gelecek hafta misafirlerime yapacağım crem ole yerine pastaci kreması koyacağım ama ben porsiyonluk yapacağım sunumu daha kolay
Dygtlh mummy evet o çok daha şık duruyor ama borcamda dilimlemek su an daha kolay geliyor pastayı güzel yapıyorum ama şekil işin içine girince yapamıyorum :)))
Ozge5555 Dygtlh bak sütünü cay bardagi koy 2 paket krem santi o zmn tutyor guzel oluyor olmadi biraz daha eklersin😂😂
Ozge5555 Dygtlh yok kiz 1 kere denedim borcam icinde yapmistm duz guzel olmustu hosuma gitti açıkçası 🥰