Sarelinagis Pinkmom2 Benim kızım 2.5 yaşında 12 kilo 93 cm iştah idare eder bir iyi bir kötü belli olmuyor hiç daha çok meyve kek poğaça tarzı şeyler yemek istiyor 2 ana öğünümüz var bizim kahvalti akşam yemeği olarak diğerleri atıştırma tarzında
Vera1810 Pinkmom2 iştahı iyi durumda Allaha şükür duydun mu diye soruyorum doydum diyor. Önceden bende hep ac his ederdım şimdi doydum diyor zorlamıyorum boyu kilosu iri bir bebek. 3 öğün 1 de ara öğün
Deterjanhanim Pinkmom2 21 aylık oğlum. 14 kiloydu en son boyu da 90 cm falan. İştahı çok iyiydi ama bı kaç aydır çok yemek seçmeye basladi. Herşeyi yiyen çocuk ne versem hayır diyo. Makarna pilav işi gücü.
CankizimRavzam Pinkmom2 Kizim 2 yaş 9 buçuk kilo boy 90 cm yürüyen bir çubuk kraker 😅 Canları sağolsun iştahsız benim kız ya çok az yer
Pinkmom2 Sarelinagis bizde 4 5 aydın sadece hasta olunca doktora gidiyoruz onda da kilo boy baktırmıyor ağlamaktan zaten evde tartıyorum 13 kilo çıkıyor doktorunkiyle aynı mıdır acaba
Pinkmom2 CankizimRavzam seninki benimkinden de iştahsızmış canım benimkide ne versem ağzını kapatıyor ağlıyor
ueums CankizimRavzam Aynı kızım da 21 aylık 9.5 kilo Allah ım iskelet gibi yemekte yiyor ama çok fazla almıyor doktor geni öyledir takılma diyor ama insan ister istemez takıyor😅
CankizimRavzam Pinkmom2 Ayni aynı benim kızda parmağını boğazına atıyor kendini kusturmaya çalışıyor olduğu kadar napalim canları sağolsun 🤭 Sevdiği bir krem peynir işte bide patates kızartması
CankizimRavzam ueums Ahahah 😅😅 MASALLAH doktor da bana acıkınca yer dedi 🥴 Bende artık çok zorlamiyorum çünkü bu sefer kendini kusturmaya çalışıyor olduğu kadar canları sağolsun napalim 🤭
Sarelinagis Pinkmom2 Kilosu çok iyi benim kızım hep zayıf gitti şuan takipli doktoru aynı göre dedi . Aynıdır ordaki tartidada aynı çıkar tartilsa
Yensar Pinkmom2 32 aylık bi oğlum var 13.5 kilo 95 cm iştahı hiç yok zorluyorum ama zar zor yiyor işte