5 yıl diyorduk. 2.5 senede hamile kaldım. Ben yorumları okuyunca yine iyiymiş benim ki 😂 Ayy öğrendiğim ilk gün benden daha çok isteyenler varken neden ben Allahım diye ağlamıştım. Şimdi çok kızıyorum kendime niye öyle dedim diye hergün tövbe ediyorum o sözüm için. Meleğim iyiki gelmiş. Evlat ne demek bilseydim evlenir evlenmez isterdim.