Yami Sakin ol canım, olacak ama ilk ve en önemli şart telefon kesinlikle kesmelisin. Yani senin istikrarlı olman çok önemli. Biz de öyleydik. Keseceksin telefon izlemiycek. Ve bi hafta kadar yemiycek göz yummalısın. Bana çocuk gelişimci dedi ki açlıktan ölecek yaşta değil, o ilk 6 aydı. O yüzden yemiyor mu telefonsuz bırak yemesin. Akşama kendisi isteyip yiyor. Ya da akşama olmasa ertesi gün. Ama kesinlikle istikrarlı olmalısın. Telefonu kesmeden yol alamazsın. Aç kalcak biraz yapıcak bişi yok ama onun iyiliği için yapıyorsun bunu. Benim oğlum ağzını açmazdı telefon açılmadan. Telefonu kestikten sonra kendi yemek istemeye kendi yemeye başladı.. Biraz istikrarlı ol çok faydasını göreceksin canım. Sonra motor beceriler nasıl? İnce motor aktivitelerinde nasıl? Bol bol kitap okuyun. İnce motor aktiviteleri yapın. Süzgece spagetti takmak, peçete koparmak boncuk dizmek çok iyi geliyor. Küçük şeyleri şişelere atmak. Şişenin içine pipet takmak bunları yaptırdım. Duyusal oyunlarla arası nasıl?