Nuray- gögüsleriniz terbiye olmuştur o yuzden dolu dolu olup akmasını beklemeyin yani artik gogusleriniz bebeginize ne kadar yetecegini bilir bi miktar az geliyo olabilir emzirdikten sonra sagim yaparsaniz artmasina yardimci olur. Bol sivi tüketin bir de stres yapmayın bildiklerim bunlar bende aynilarini uygulamaya calisiyrum :)