Çok geçmiş olsun nasıl bir hastalıktır adını dahi duymamıştım başımıza gelene kadar 41 derece ateşle boğaz agrısıyla bir günümü geçirdim yetişkinlerde çok nadir oluyormuş bu hastalık sabaha kadar ateşliydim sabaha karşı el ayak kalınmasıyla uyandım öyle böyle değil ama şişti su topladı ellerimin her yeri doktora gittik tabi bu hastalıkta antibiyotik kullanılmazmış acilde ki doktor stilex sür dedi sürdüm o beni daha da kötü yaptı kaşıntım daha da arttı bebeğime bulaşmasın diye elimden geleni yaptım kendim zor dayanıyordum ama malesef ona da bulaştı 5 aylıktı o benden daha kötüydü doktora götürdük bebeğimide aftoral diye bi sprey verdi çünkü ağzımız ve boğazımızdaki yaralardan hiç bişey yiyemiyorduk sprey bize iyi geldi oğluma da bulaştı oda 6 yaşında o kadar hafif atlattıki ellerinde iki üç döküntü çıktı ateş yapmadı onda sadece bir gece kaşındı ilk gün ateş ertesi gün döküntü sonrasında da geçiyor bizim bir haftayı geçmişti iyileşmememiz inşallah en hafif şekilde atlatırsınız