Kızlar ben çalışıyorum . Bebeğim 7. Ayına girecek Allah’a şükürler olsun . Biraz annem baktı biraz kayınvalidem derken kayinvalidem 1-2 haftaya gidecek . Binadaki samimi olduğumuz bir ablaya bırakıcam kendisi bakarım dedi . Ama kızımın alışkın olduğu salonda duran beşiği var sallanan oyuncaklari yürüteç vs hepsini ablanın evine mi vermem gerek ? Veya günlük sabah yiyeceği şeyleri falan nasıl ayarlamak lazım çok tecrübesizim ilk çocuk neyi nasıl yapicam kısacası yol gosterir misiniz ? Ve çalıştığım için eve gelince dermanım kalmıyor bebeğimle kaliteli vakit geciremiyorum gibi etkinlik vs neler yapabilirim kendimi kötü hissediyorum . Kayınvalide evdeyken TV açtığı için çocuk da TV ye bakakaliuor reklamları özellikle . Kapatıyorum ama illaki TV açılıyor açan oluyor . Anlayacağınız birden fazla kafama takılan şeyler var yardımcı olur musunuz 😔