kahvekolikk Egehan123 direkt veriyorum ama azıcık suyla açıyorum rahat yutsun diye ya da pankek omlet falan yapıyorum
ErkekkAnnesii Egehan123 ben sütümle yada suyla açıyordum avakado yada muz armut falan yada bebe bisküvisiyle falan veriyordum pekmezle falan tabi ilk tadımda direk tek sarısını verdim tadını alsın diye sonra karıştırıyordum
Eylul-1 İrmik çokta sağlıklı bişey değil. Direk yumurtanın sarısını ver yesin tadını bilsin sonra red eder
Egehan123 Eylul-1 zaman zaman değişiyor bazen öyle bazen pekmezle bazen suyla açıp fikir olsun diye sordum
bebekarven Alyosun_annesi7 Bunlarin hepsini karıştırıp mi veriyorsunuz yoksa tek tek mi yediriyorsunuz
Tuba11 Egehan123 bebe bisküvisi ile ver ben bisküvi yumurta sarısı sıcak suyla biraz açıp içine de keçiboynuzu pekmezi katıyorum az bişeycik, çok severek yiyor.