Hanımlar selam 7 günlük bebeğim var. 2980 kg dogdu ödemi attıktan sonra 2700 kg kaldı hastanedeki doktorumuz duruma göre mama verebilirsin dedi. Sağlık ocağına gittim kilo alamamıs bol bol emzir dedi. Sütüm geliyor. Sütü içiyor bebegim. Bunu öğrendikten sonra Akşamları sütümün içine 1 ölcek mama koyup veriyorum sonra gece uyanmıyor uyandıramıyorum da uyanınca da uykusu bölündüğü için huysuzluk yapıp emmiyor cok aglıyor. Mama vermediğim zamanlarda da gece hiç susmuyor sürekli ağlıyor. Napcagımı sasırdım. İlk cocugum sarılık olmasından korkuyorum. Mamaya devam etsem mi yoksa vermesem mi bilemedim. Henüz belli bir doktorumuzda yok soramadım o yüzden.