Doğum yapalı 2 ay 20 gün oldu 40 gün dolduktan 1 gün sonra kanamam oldu ben adet mi oldum 40 kanaması mı emin olamadım çünkü lohusa kanamam çok azdı bir gün oldu 1 gün olmadı şimdi eğer o 40 gün sonra gördüğü m adetse 3 gün falan az az oldu 12 gün gecikti adetim doktorum emzirme dönmedinde gecikme olabilir dedi ama hiç adetim gecikmediği için bi soru işareti kaldı kafamda başına gelen var mı ,??