Cansu-G ahh güzel anne, bende kolik annesiydim bunları okuyunca aynı şeyleri yaşadığım zamanlar geldi. Bende oturup onunla beraber çok ağladım. Sakinleşsin diye plates tıpunda mı zıplamadım, çarşafta mı sallamadım, kucağımda beyaz gürültü açıpta mı sallamadım her yolu deniyordum. Bunları bıraktığım an tekrar ağlamaya başlıyordu. 3. Ay gibi azaldı ağlaması ama o günleri nasıl geçirdim bir Allah biliyor. Şimdi 6 aylık hala mızmız ama eskisine göre çok çok çok iyiyiz. Bana da bu günler hiç geçmeyecek iş gibi geliyordu ama inan bana gerçekten geçiyor.