Mercimek_Alp Ysf-kn sanki hametan kıremi ben buldum gibi seviniyorum kullanan oldugunda ve beni desteklediklerinde 😂😂😂😂😂😂😂
aslinaa Ogulcan ishal oldu ve çok kötü pisigi var resmen kanıyor yıkıyorum sürekli ama bez bagladiktan sonra yine ayni
Ogulcan aslinaa desitin mor var canım eczanede en profesyonel pişik kremi hemen al canım o tabaka gibi oluyor sakinleştirir üstüne kaka yapınca poposuna geçmiyor
Zyneepemree aslinaa bebeğim bir ara çok pişik olmuştu doktora götürdük bir sürü krem verdi fayda etmedi bepanthol baby kullanmaya başladık pişiği geçti şuan çok memnunum gece boyu bezini değiştirmiyorum ona rağmen pişik problemimiz yok çok şükür