Teemo07 1995 daha hiç sıkıntı yaşamadık şükür. Evimiz 26 derece.. Ilık sevmiyor maalesef, hemen itiyor biberonu. Soğumasını bekliyorum sonra.
1995 Teemo07 hımm tesekkur ederım o zaman bebegım mama yerken soguyo bıtırene kadar dert etmıyım kendıme 🙂
Teemo07 1995 dışarıdan su içmek gibi işte 🙂 küçükken gaz sorunu olur diye korkuyordum ama artık o dönemi de geçti. O yüzden rahatım. 🙂 Bazen 1 mamayı 1 saatte anca bitiriyor. İster istemez yine soguyor.
Emineg35 SerraSeyda baby plus’ın termosunu aldım. Ben yatmadan önce doyuruyorum karnını. Mama kabı biberon ve termosu hazır oluyor. En azından karnı tok olduğundan uyanması uzun sürüyor. Tabi biz 9 aylığız. Uzun uyuyor ister istemez
2bebelianne__ SerraSeyda termosta sıcak suyum hep oluyordu cezveye sıcak suyu döker üstüne kaynatılmış soğumuş su eklerdim mamayı ılık yapardım kızım küçükken hep
baloglusss SerraSeyda termosa sıcak su koyuyorum geceden yatak odamda da içi soğuk su dolu kase var yapıyorum orda soğuyor hemen
Medusafer SerraSeyda büyük kizim 18 aylık hala geceleri mama içiyor gece termos sıcak su koyuyorum bölmeli mama kabına da mamayi koyuyorum 2 tane de biberon koyuyorum kizim küçükken 6 tane biberon kullanıyordum ben sürekli yıkamakla uğrasmamak için
Dorukunannesiiii Egehaninannesi özelden yazdım görmediniz baby me kodu kullanmıyorsanız yollar misiniz