Dideemmsss sargı bezi sarmayın yoksa yapışır tam bir işkence olur, pet bardağın dibi yukarıda kalacak şekilde yerleştirin sonra bezleyin bardak koyun hem kakasını yapınca da bulaşmıyor öyle. Ağrı kesici şurup verin arada. Bizim doktor hissizleştiren bir ampul vermişti bize çok ağrı olunca iki üç damla sünnet yerine damlatayorduk anında kesiyordu ağrısını sonrasında pansuman yapıyordum uyuşunca.