_esraaozturkk_ İyi akşamlar kızlar…geçen gün paylaşmıştım oğlumda böyle bişey ker çıktı diye doktora götürdüm alerjik olabilir dedi krem damla verdi 1 hfta sonra gel dedi ama gittikçe arttı çoğaldı bu şekilde çocuğu bebeği olan var mı acaba https://imgyukle.com/i/oOfqfQ https://imgyukle.com/i/oOfKzs
Birguzelbebis _esraaozturkk_ evet alerjik gibi duruyor yani alışkanlıkları bir değiştirin herseyi bir test edin derim
Aaryaaa _esraaozturkk_ geçmiş olsun öncekile el ayak hastalığına benziyor evde başka çocuğunuz var uzak tutun çünkü bulaşıcı bazen 5 günde bazen 1 ay süren tedaviler sonucunda geçiyor güzel bi hekime baş vurun alejik reaksiyon değildir bence
Umutdenizinannesi _esraaozturkk_ ateş var mı? Bi de el ayakta da var mı.iyice bakın parmaklarına aralarına..vaarda el ayak hastalığı da olabilir
Aaanaaa _esraaozturkk_ bu oglum 4 yaşındayken bizde de çıkmıştı alerjik dedi doktorlar bacaklarda başladı vücudu sarmaya başlamıştı artık kollar sırt da da çıkmaya başlamıştı. Çikolata şekerli hazır gıdaları kesince hafiflemisti çok geçmiş olsun
_esraaozturkk_ TiniminiKayra doktora goturdm alerjik reaksiyona benzio dedi egzama olsa anlamaz miydi Cnm
9999 _esraaozturkk_ Çocuk doktorlarının alanı bu degil o yüzden tanı koyamıyorlar bazen . Çocuk alerji bölümüne gidin mutlaka artmadan .
_esraaozturkk_ Birguzelbebis cumaya randevu aldım gotrcm eekstra bişey de yemiyor ki o yaptı desem bir anda oldu
TiniminiKayra _esraaozturkk_ bende egzama varda canim onun icin egzamaya benzettim ben kuru kuru oluyo kaşıntı oluyo surekli..bol bol nemli tut ben kortizonlu krem kullanmadan gecmiyo senelerdir var
Bilge4mutlu_6 Bu ürtiker bir diğer adı eskilerin terimiyle bulgur püskürmesi derler kardeşim bende de oğlumda da çıktı sıkıntı stresle çıkıyor iğnesi var onun testini yaptırın iğnesini vurunmadığı sürece atlatamaz geçmiş olsun inşallah 🤲
_esraaozturkk_ Bilge4mutlu_6 doktor eğer alerji durumu geçmezse ürtikere döner demişti Cnm hangi bölüme gotrdnz acaba
Aaanaaa _esraaozturkk_ el ayak faklı oluyor bu el ayak değil alerjik tamamen evde hayvan varsa gonder pelus oyuncakları bile kaldır demisti dr. Hayvanlara bi süre dokunmadı evde kusumuz vardi gönderdik peluslari tüylü oyuncakları kaldırdık çikolatayı şekerli gıdayı kestik bi krem vermişti adventan diye onu kullandık ben banyoya her girdiğinde güzelce beyaz sabunla lifledim. Bu alerji surubumuz vardi onu kullandık derken atlattık. Bizimkiler çıkıp ucu sulanıp patliyordu Bile ama bu şekilde başlamıştı küçük küçük