Oğlum 29 aylık ve son bi haftadır aşırı iştahsız. Her zaman sevdiği şeyleri istemiyo itiyo yada ağzında tutuyor bi öğünü yemesi çok uzun sürüyor. Tok tutan şeyler yapmaya çalışıyorum ama onu da miktar olarak az yiyor. Acaba diş mi geliyor diyorum bu dönemlerde çıkan diş var mı biliyo musunuz? Arkadaki büyük azılar kaldı bi tek çıkmayan. Bide şimdiye kadar aralıkla iki kutu nutrigen bitirdik. Onu da sürekli kullanmak istemiyorum alışkanlık yapmasın diye. Önereceğiniz yemek ve yöntem yada iştah açıcı var mı ??