Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu öncesinde sadece badem yağı kullandım ve hamileyken bukadar yoktu şimdi heryerin kırmızı kabarık çatlak çözümü çaresi önerisi olan varsa lütfen yazsın eşim sürekli söylüyor artık kendime bakmak istiorum ama göbeğini gördükçe moralim bozuluyor kullanıp kesin geçti diyen varsa lütfen boşuna pahali pahali kremler almak istemiorum ise yarar geçiren tarif vs resim bırakıyorum çünkü çoğu insanın derdi bence