Benim bebeğim de 3 ay 10 günlük 38+2 de doğdu, son günlerde delirtiyor desteksiz uyumayı bı nebze azaltmıştim tekrar başladı ve tüm gün kucak istiyor iki gündür belim sırtım pert oldu ağlıyor almayınca, benimki de mi bu ataktan 😟😥 bir de doktora sordum doğduğu haftayı baz alacaksın dedi ama doğması gereken haftayı sayıyor kimi