Tek taraflı bir ağrı ya sağ ya sol boyundan başlayıp dişim gözüme kadar vuruyor tuttumu .ilacını almazsan daha da artıyor.botoks tedavisi ile geçiyor artık tedavisi var demişti bi doktor daha araştıranadım ama Nane yağı kullanıyorum ben ama keskin bir nane yağı olması lazım.bende birazda olsa rahatlatıyor.sonra neneler gibi başımı sıkıca bağlayıp yatıyorum.Hamilelikte yaşadığım ataklar çok sinir bozucuydu mide bulantısı migren birde ağrı kesici de almıyordum paroldan başka çok zordu çoook