Arkadaşlar migren ağrısı nasıl olur ? Nasıl başa çıkıyorsunuz ?
benim son 1 aydır şakaklarımda,gözlerimde,kulaklarıma kadar vuran ağrım var ve tüm günümü etkiliyor. Yaşadığım ilçede nöroloji yok ve kbb ye gittim ve herşey normal çıktı. Migrenden şüphelendi, tanı için yakın şehirlere gitmem gerekiyor ama gidemiyorum havalardan dolayı. Siz nasıla atlatıyorsunuz bu süreci ve dediği gibi migren ağrısı bu şekilde mi oluyor ?