giss süt parası için doğum belgesi ile SGK ya başvuru yapıyorsunuz 232 lira doğum parası aile çalışma ve sosyal hizmetler müdürlüğüne başvuru yapılıyor ilk çocuk için 300 ikinci çocuğa 400 üç ve üzeri için 600 TL alıyorsunuz ama başvuru için belli bir zamanı var mı bilmiyorum biz doğduğunda ilk haftada başvuru yapmıştık