Elifinannesii_ Sezaryen olmuş bebeği meme reddi yapan bir anne olarak yazayım size 53 günlük bir anne olarak öncelikle moralinizi bozmayın silikon uçla emzirdim ben bir süre sonra yavaş yavaş önce silikon uç emmeye yogunlaştıgı anda silikon ucu çıkarıp kendi göğsümü verdim. Zamanla bırakıyor ağladığında pes etmeyin iradenizi koruyun ve kendi göğsünüzü verin bebeğinize hissetsin sizi. Bol bol ten teması yapın, göğsünüzde uyutun. Maksimum iki saatte bir mutlaka emzirin ardından gazını almayı unutmayın, bezini değiştirin. Poposunun ıslak kalmamasını sağlayın , pişik kremini kurulamadan sürmeyin. Ayaklarını ve başını sıcak tutun.Mümkünse her gün ya da gün aşırı yıkayın mis gibi dinleniyorlar😊 şimdilik aklıma gelenler bunlar🥰sağlıcakla büyütün.