biryavuzkusu Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık. Sidefer kullanıyoruz yeni başladık ama kabız oldu. Acaba sağlık ocağının verdiğini mi kullansam. Sizin kullanıp memnun kaldığınız bir ilaç var mı
Sareem biryavuzkusu 8 5 aylikken başladık saglik ocaginin verdigine. Okadar da ek gida veriyorum kabiz olmadi şükür
Damlaaa biryavuzkusu sağlık ocağının verdiği hem kabızlık yapiyodu hemde iştahsızlık kusuyodu bebeğim içmek isteniyordu bende çocuk doktoruna gittim söyledim kullanmazsak başka bişey versin die doktorumuz da bize her gün 1 çay kaşığı hakiki dut pekmezi önerdi dut pekmezi veriyorum onun yerine sizde doktorunuza sorup sizde verebilirsiniz
Janss biryavuzkusu Nutrigen Ferromixin . Ne verirken ne de sindirimle alakalı sorun yaşamadım . Sidefer bebeğimde alerjik reaksiyon göstermişti 😔
Glitter biryavuzkusu bestiron kullaniyoruz. Icinde de yaziyir mide ve bagirsak sorunlarina yol acmaz diye. Bir sorun yasamadik
Glitter biryavuzkusu direk damlayi agzina damlatiyorum hemen yutuyor. Kasikla verirsem damagina degiyor. Suan disi olmadigi icin bilmiyorum ama hic boyle bir sorun okumadim